Sinds 1 augustus hebben we er weer een nieuwe collega bij als Online Marketeer. Katinka Schoorlemmer is bij ons begonnen als online marketeer om het team te versterken. Zij gaat diverse online marketingactiviteiten op zich nemen om onze klanten hier zo veel mogelijk in te ondersteunen en te begeleiden. Zoals elke nieuwe medewerker bij UP zal ook zij zich even voorstellen:

Ik zal mezelf even voorstellen: ik ben Katinka Schoorlemmer, afkomstig uit Etten-Leur en UP’s nieuwste aanvulling. Ik ben bij UP terecht gekomen via Daphne, een van de huidige online marketeers van UP. Daphne was erg enthousiast en concreet over UP’s werkwijze, dit maakte dat ik graag eens in gesprek wilde gaan met Caroline om te kijken of ik mogelijk wat voor UP kon betekenen. Vrij snel leken UP en ik een goede match te zijn. Ik heb een creatieve achtergrond en hou ervan dit door te vertalen naar marketingbeleid. Ik ben doelgericht en vind het belangrijk online kanalen te zien als een middel tot een bepaalde doelstelling. Doelen behalen is mijn drijfveer, het geeft me de meeste voldoening binnen het online vakgebied.

In het verleden ben ik vooral werkzaam geweest op gebied van sociale media, Search Engine Optimizing en copywriting voor diverse bedrijven. Daarnaast is het ontwerpen van beeldmateriaal en het creëren van creatieve concepten wat ik erg leuk vind om te doen. De verbinding leggen tussen het bedrijf en haar (potentiële) klanten blijft een leuke uitdaging, ik hoop dit ook voor UP nog lang te mogen blijven doen.