top of page

UP Dashboard 

Recruitment is geen jacht, het is verleidingskracht. Stop dus met jagen, en begin met verleiden. Dát is de waarde van ons vak: mensen verleiden tot een rol en omgeving waarin ze nóg gelukkiger worden. Een plek die ze zonder anders niet hadden gevonden.

 

Als enige partij doet UP keiharde beloftes over het binnenhalen van gewenste hires.

Dáár gaat het om, óók in een krappe arbeidsmarkt. Want het is een groot misverstand dat er een tekort zou zijn aan goede mensen.

 

Het probleem van traditioneel recruitment is dat het zich richt op de heel kleine groep van actief werkzoekenden. Bij UP richten wij ons juist op de grote groep mensen, die niet actief maar latént een nieuwe baan zoekt. Die groep vereist een totaal andere aanpak. Bij UP noemen we die aanpak:

 

Recruitment

Marketing

Automation

 

RMA is een machine waarmee je continu kandidaten kunt vinden, volgen en verleiden.

Ver voordat talent überhaupt een baan overweegt, (see) bouw je al een relatie op. Je kweekt merkvoorkeur (think) en oogst concrete interesse. Met een warme database (do) behaal je gegarandeerd hogere en betere conversie. Daarom zijn onze beloftes keihard. Wij beheren de engine, verzorgen de content en bewaken de funnel. (funnel)

Dit ondersteunen we met het UP Dashboard.
Door de koppeling van data:
website, marketing automation en ATS data
heb je een compleet inzicht in één dashboard.

Dit geeft grip, sturing en optimalisatie van het sales, recruitment en marketing proces ten behoeve van de doelstelling.

1.
Totaal business overzicht Marketing / Sales /
Recruitment

2.

​Business inzicht:
verwacht aantal plaatsingen en historische plaatsingen 

3.

Recruitment en Sales inzicht:
huidige en historische ontwikkelingen recruitmentproces
en salesproces 

4.

Sales inzicht: huidige ontwikkelingen vacatures en ingevulde vacatures 

5.

Marketing inzicht:

kanalen, content, pipeline

6.

Hoeveel plaatsingen
zitten in pipeline
en wanneer kan ik die verwachten

7.

Welke marketingacties, kanalen, content nodig om deliverables te realiseren mbt leads (zowel klanten als kandidaten)

8.

Vacatures, intakes, voorstellen, gesprekken en plaatsingen/doelstelling

9.

Customized dashboard
in Qlik

bottom of page