Over UP

Misschien is de reden van het ontstaan van UP voor u wel heel herkenbaar. In mijn rol als Salesdirector had ik de opdracht een hoger verkooprendement te realiseren met minder mensen. Er werd hard gewerkt en toch zagen we dat we minder zichtbaar waren in de markt. In kwantitatieve marktbewerking waren we met meer dan 50% gedaald. Het was duidelijk dat we onze target en daarmee ons budget op deze manier niet zouden halen.

 

Toch geloofde ik in onze aanpak. We hadden een scherpe focus, een efficiënt proces, een leiderschap dat structureel gedragsverandering stimuleerde. We deelden consistent relevante informatie met potentiële klanten.

De geijkte marktbewerkingstechnieken waren gesneden koek. Maar hoe combineerde ik die slim met de nieuwe mogelijkheden? In alle eerlijkheid: ik zag door de bomen het bos niet meer. Zoveel kanalen en online trucs… Website, social media, leadgeneratie,  SEO/SEA expertise, multichannel, e-mailmarketing en calls. Hoe kon ik nieuwe systemen en kanalen inzetten om gerichter meer contact te hebben met mijn doelgroep?

De grote vraag was: Hoe kunnen we het goede ‘oud’ slim combineren met het goede ‘nieuw’?” Met andere woorden: hoe kunnen we de conversiekennis en kunde koppelen aan executiekracht?

Die slimme mix hebben we gevonden: UP was geboren.

UP ontwikkelde een integraal model van proces, systeem en organisatie. Strategie, gedrag en ritme vormen het fundament van dit model. Een model dat werkt. En dat we in alle branches succesvol kunnen toepassen. So let’s team UP!

Caroline Pols
Founder

Voordelen

  1. In korte tijd verkooprendement verhogen
  2. Plan maken maar ook zorgen voor de uitvoering
  3. Duurzame oplossingen
  4. Onderdeel en ondersteuning van het salesproces
  5. Platform van de beste partners met kennis van systemen en kanalen