De reden van het ontstaan van Up is voor u waarschijnlijk heel herkenbaar…

In mijn rol als Salesdirector had ik de opdracht een hoger verkooprendement te realiseren met minder mensen. In kwantitatieve marktbewerking waren we met meer dan 50% gedaald. Het was duidelijk dat we ons target en daarmee ons budget op deze manier niet zouden halen.

We hadden een scherpe focus, een efficiënt proces, een leiderschap dat structureel gedragsverandering stimuleerde. We deelden consistent relevante informatie met potentiële klanten. Ik geloofde in onze aanpak.

De geijkte marktbewerkingstechnieken waren gesneden koek. Maar hoe combineerde ik
die slim met de nieuwe mogelijkheden? In alle eerlijkheid: ik zag door de bomen het bos niet meer. Zoveel kanalen en online trucs. Hoe kon ik nieuwe systemen en kanalen inzetten om gerichter meer contact te hebben met mijn doelgroep?

De grote vraag was: Hoe kunnen we het goede ‘oud’ slim combineren met het goede ‘nieuw’? Met andere woorden: hoe kunnen we de conversiekennis en kunde koppelen aan executiekracht?

Die slimme mix hebben we gevonden, een mix die werkt:
75 % groei in aantal leads
40 % groei in verkooprendement

Up was geboren.

Wie zijn we

Esther Moelands

Ik ben

Esther Moelands

Ik ben partner

Mijn drijfveer is bedrijven, teams en mensen te laten winnen. Groeien samen met mensen. Het bouwen en uitbouwen van blijvend commercieel succes.

Mijn passie

Iets tot een succes maken, samen met anderen. Met minder mensen meer bereiken in de markt door de juiste keuzes te maken: die uitdaging ga ik steeds weer graag aan.

Mijn doel

Het behalen van kwantificeerbaar resultaat. Met gedegen analyses, pragmatische doorvertalingen en de juiste combinatie van online en offline sales.

Mijn kracht

Ik ben een pragmatische, resultaatgerichte, ondernemende persoonlijkheid. Goed in het zetten van de stap van plan naar executie. Daardoor kan ik snel gedragsverandering creëren. Oplossingen bieden. Sturen op successen. Juist dat maakt dat mensen snel om gaan en het onderdeel gaan zien van hun werkproces.

Bij Up kan ik doen waar ik echt blij van word en wat aansluit bij mijn drijfveren: mensen en organisaties helpen te winnen in hun markt door concrete handvatten en inzichten te geven in hun business.

Rob Baijens

Ik ben

Rob Baijens

Ik ben online partner

Mijn drijfveer is het realiseren van interactie en meetbaar resultaat.

Mijn passie

Mensen en organisaties grip geven op groei.

Mijn doel

Bedrijven helpen online kansen effectief en efficiënt te benutten.

Mijn kracht

Mijn carrière begon in het pre-internet tijdperk. Daarom ben ik in staat bruggen te slaan tussen online en offline communicatie. Strategie weet ik te vertalen naar operationeel succes. Daarbij durf ik weloverwogen keuzes te maken. Dit vakgebied is continu in ontwikkeling. Dat maakt het voor veel organisaties een uitdaging de focus te houden. Daar help ik graag bij.

Lotte Mulder

Ik ben

Lotte Mulder

Ik ben online marketeer

Mijn drijfveer is voor organisaties het verschil te maken op het gebied van (online) marketing. Hun succes is mijn succes!

Mijn passie

Blijven leren, steeds op zoek naar de nieuwste ideeën en technieken om marketingactiviteiten tot een succes te maken. Schrijven, lezen en informatie delen over marketing is mijn ding.

Mijn doel

De nieuwste (online) marketingtechnieken combineren met de bewezen ‘traditionele’ aanpak om zo marketingdoelen te bereiken. Op zoek naar de perfecte mix waarmee een organisatie blijvend goede resultaten behaalt.

Mijn kracht

Al tijdens mijn HBO studie, International Business and Management Studies, wist ik dat mijn passie en kracht bij (online) marketing liggen. Een master in Marketing Management aan de Tilburg University is voor mij een logische volgende stap. Juist als marketingstarter én student ben ik steeds op de hoogte van de nieuwste ideeën en technieken om marketingactiviteiten tot een succes te maken. En die deel ik graag! Ook mijn kennis en ervaring in het internationale bedrijfsleven zet ik in om organisaties te helpen hun doelen te bereiken. Ik ben nieuwsgierig en leergierig. En vastbesloten om er alles uit te halen: voor mij, voor Up en vooral voor onze opdrachtgevers!

Caroliine Pols

Ik ben

Caroline Pols

Ik ben founder van UP

Mijn drijfveer is organisaties te laten floreren.

Mijn passie

het ultieme uit mensen en organisaties halen.

Mijn doel

het realiseren van een aantoonbaar beter en duurzaam resultaat.

Mijn kracht

ik heb een bijzonder oog voor strategie en de vertaling van product-markt-combinaties naar de verkooppraktijk. Daarbij maak ik gebruik van een effectieve en efficiënte marktbewerkingsaanpak.

Hiermee heb ik me sinds 1997 beziggehouden. In mijn laatste rol als Salesdirector heb ik gezien hoe het goede ‘oud’ nog slimmer met het goede ‘nieuw’ te combineren is. Dit heeft keer op keer aantoonbaar en duurzaam resultaat opgeleverd, in verschillende branches.

Met Up wil ik ook uw organisatie een boost geven. Het recept ligt er. Zijn wij binnenkort up in business?

Partnership UP met ADRIBA VU

ADRIBA_logo_certified_schaduw_rgb-1

ADRIBA maakt wetenschappelijke inzichten geschikt voor het bedrijfsleven en vraagt aandacht voor een andere manier van managen en sturen op gedrag. Daarin vinden Up in business en ADRIBA VU elkaar.

Up heeft een overtuiging als het gaat om leiderschap en verandermanagement: alles staat of valt met een heldere en concrete salesstrategie. Die vertalen we door naar duidelijke business doelen. Ook gedrag speelt een belangrijke rol in het succes. Het heeft een voorspellende waarde: hetzelfde gedrag levert steeds hetzelfde op. Hier heb ik een wetenschappelijk onderbouwde methodiek bij gezocht. Zo kwam ik in aanraking met ADRIBA VU en volgde de opleiding Organizational Behavior Management (OBM) aan de VU. De verdediging van de diverse cases leverde Up een partnership op: ADRIBA VU en Up in business blijven samen optrekken.

Lees verder

Referenties

Saskia Antheunis

Saskia Antheunis

Areamanager Manpower Nederland

De salesorganisatie heeft een zeer duidelijke doelstelling, dit is een pittige uitdaging. Daar tegenover staat dat Caroline Pols zeer duidelijk tools geeft om deze doelstellingen, zowel kwantitatief als kwalitatief, te vertalen naar een plan van aanpak.
Kees Jan Kuijer

Kees Jan Kuijer

Commercieel directeur AdverOnline/HROffice

De samenwerking met Caroline Pols heb ik ervaren als inspirerend en motiverend. Haar enthousiasme werkt aanstekelijk voor teams en collega’s. Haar leiderschap maakt het verschil. Maar ook vooral: een heel fijn en slim mens om mee samen te werken. Resultaat gegarandeerd.
Femke Moonen

Femke Moonen

Commercieel Manager Finance Experis

Caroline Pols ken ik als een zakenvrouw die inspireert. Haar passie is het ultieme uit mensen en organisaties te halen. Met haar grenzeloze optimisme motiveert ze mensen op de juiste manier. Ze heeft een heldere visie en een concrete aanpak. Dat maakt dat mensen weten waarvoor ze het doen. En dat zie je terug in het resultaat.
Meer referenties