Van de 13 aanbieders in de markt heeft SharpSpring 5 van de 7 sterren ontvangen en staat daarmee op de eerste plek in de Emerce 100. UP heeft bewust gekozen voor SharpSpring omdat het in lijn is met onze strategie en visie.

UP heeft gekozen voor closed loop marketing en sales oftewel een slimme mix tussen offline en online, voor het creëren van ritme in het commerciële proces. Tevens wil UP het commerciële proces niet mensonafhankelijk maken maar wel persoonsonafhankelijk. Marketing automation is de tool om een goede samenwerking tussen marketing en sales te bouwen. Hierin is SharpSpring onderscheidend en het biedt tevens een geïntegreerde CRM-functionaliteit, de optimale mix tussen offline en online. Tevens biedt SharpSpring een hoop rapportages waarmee er een goed overzicht kan worden gemaakt van wat er zich afspeelt in een campagne op het gebied van marketing en sales.

Door de samenwerking tussen marketing en sales is er ook een goed inzicht in de marketing-ROI. De kosten en opbrengsten per lead, campagne en medium worden geregistreerd in SharpSpring. Ten opzichte van andere marketing automation software is dit geen onderscheidende factor, het gemak waarmee SharpSpring dit doet is het wel. SharpSpring is erg gebruiksvriendelijk en is goed toepasbaar, dit zie je meteen terug in de interface. Een goede interface helpt je met het eenvoudig vinden en inzichtelijk maken van informatie.

Marketing automation maakt het mogelijk om de juiste content, op het juiste moment, op de juiste plaats en naar de juiste persoon te sturen. Met de software van SharpSpring is dit mogelijk in een gebruiksvriendelijke omgeving, is het makkelijk toepasbaar en heeft een overall goede prijs/kwaliteit verhouding.

Wil je meer weten over marketing automation, SharpSpring of een samenwerking met UP? Neem dan snel contact met ons op!