top of page

De toepassing van AI-driven Copy in RMA – Hoe zet je AI succesvol in voor copy?



Mirthe Wildeman presenteert webinar over de toepassing van AI-driven Copy in RMA

Wil jij leren hoe je met AI krachtige copy schrijft waarmee je je doelgroep verleidt? Wil je leren hoe je in drie stappen een goede prompt opbouwt? Wil jij weten welke killers van vragen je daarbij móet stellen aan ChatGPT? Zorg dan dat je je aanmeldt voor dit webinar en ontdek hoe krachtige copy de sleutel is tot succes in Recruitment Marketing Automation (RMA).


In aanloop naar het webinar op donderdag 23 november vroegen we aan spreker Mirthe Wildeman wat we tijdens het webinar kunnen verwachten. Ze vertelt ons graag alles over de toepassing van copy in RMA en hoe je het schrijfproces volgens haar kunt versnellen met behulp van AI. In aanloop naar het webinar, lichten we hier alvast een tipje van de sluier op…


Stop met jagen

RMA is dé oplossing voor vastgeroeste recruitmenttechnieken. In de overtuiging dat de traditionele manieren van werven niet meer volstaan, legt Mirthe tijdens het webinar eerst uit wat RMA inhoudt: ‘Recruitment Marketing Automation vereist waardevolle content, geen commerciële boodschappen. Ik laat je zien hoe je met content zoals whitepapers, webinars en testimonials je doelgroep verleidt en tegelijkertijd jouw organisatiecultuur weerspiegelt. Dit is de sleutel tot het opbouwen van een merkvoorkeur bij kandidaten die perfect bij jouw organisatie passen. Daarbij zal ik de drie gouden regels in RMA toelichten, waarmee je het beste talent kunt aantrekken.’


Hoe ga je dit combineren met je werk als recruiter?

‘Daarvoor zien wij de oplossing in AI en daar gaan we mee aan de slag tijdens het webinar. Zo krijg je handige tips over hoe wij zien hoe je tot de beste prompt komt.’ Mirthe licht nog een tipje van de sluier op: ‘Onze overtuiging is dat als het gaat om technologie, je het verschil maakt in de toepassing. Bij UP hebben we uitgebreid geëxperimenteerd en een werkwijze ontwikkeld om de kwaliteit van de prompts te verbeteren. AI biedt talloze mogelijkheden voor contentcreatie, maar het is van essentieel belang om een gestructureerde aanpak te hebben bij het opstellen van prompts, omdat de kwaliteit van de input bepalend is voor de output. Het ‘garbage in - garbage out’ principe is hier absoluut van toepassing. Tijdens het webinar laat ik je zien hoe je dit in de praktijk kunt toepassen.’

"Bij UP hebben we een werkwijze ontwikkeld om de kwaliteit van de prompts te verbeteren."

Mirthe Wildeman - Partner bij UP


Webinar bijwonen?

Dit webinar is voor professionals binnen corporate recruitment en bureaurecruitment die geïnteresseerd zijn in de toepassing van AI-tools en/of technologieën in Recruitment Marketing Automation.


In dit webinar krijg je antwoord op vragen als:

- Hoe vertaal je het gebruik van AI naar praktische toepassingen voor copy?

- Hoe zet je ChatGPT effectief in voor RMA?

- Hoe bouw je een effectieve prompt volgens de 3 fasen?


Eén ding is zeker, dit webinar geeft jou de inzichten hoe je AI slim kunt toepassen in recruitmentmarketing. Het geeft jou concrete handvatten om te werken aan jouw skills op het gebied van AI. Meld je aan!



Wie is Mirthe Wildeman?

Mirthe Wildeman is partner bij UP en heeft een achtergrond in arbeidsbemiddeling waarin zij in haar laatste rol verantwoordelijk was voor het Nationaal Recruitment Center van Manpower. Zij is inmiddels vijf jaar verbonden aan UP en heeft een expertise op copy en social media. Ook is zij sinds 2023 verbonden aan de Academie voor arbeidsmarktcommunicatie als docent voor de leergang Recruitment Marketing & Automation. Haar overtuiging is dat de traditionele manieren van werven niet meer volstaan en je het als organisatie slimmer kan doen door online kanalen voor je te laten werken. Haar passie? Campagnes en content creëren waarmee je direct bijdraagt aan de groei van organisaties.


Wil je meer weten over RMA? Bekijk dan deze video.


Commentaires


bottom of page