Yes! We zijn enorm trots dat we zijn gekozen als top leverancier in de categorie Marketing & Employer Branding van het Flexmarkt Partner of Choice onderzoek 2022!
Wat is het Partner of Choice onderzoek?
Het doel van het Nederlandse Partner of Choice onderzoek is helder. Het geeft antwoord op de vraag: met welke partijen doen Nederlandse arbeidsbemiddelingbureaus nu het liefste zaken? Het helpt organisaties in de bemiddeling om een leverancierskeuze te maken op het gebied van 6 relevante vakgebieden. Op basis van het representatieve aantal reacties van flexbureaus heeft Flexmarkt met zorg de resultaten samengesteld.
Je kunt de resultaten van het onderzoek hier bekijken.
Traditioneel Recruitment zit op een dood spoor.
‘’In de wereld van recruitment doet iedereen veel van hetzelfde en is men vooral bezig met de korte termijn’’, aldus Pols namens Up in Business. Wat haar betreft zou het veel meer moeten gaan over de fundamentele vernieuwing van het vak. Deze vernieuwing bereiken zij in samenwerking met Intelligence Group. Pols: ‘’Traditioneel recruitment richt zich voornamelijk op actief werkzoekenden. Wij zijn van mening dat je je beter kan richten op de grote groep latent werkzoekenden. Die moet je volgen, vinden en verleiden. Bij UP geloven we in geautomatiseerd verleiden. Up in Business helpt bureaurecruitment en corporate recruitment met het toepassen van marketing automation.’’ Zo vertelt UP Founder Caroline Pols samen met Geert-Jan Waasdorp, Founder van Intelligence Group, in dit Flexmarkt interview.
› LEES INTERVIEW
Intelligence Group X Up in Business
Het verleidingsproces van UP kan niet zonder de samenwerking met Intelligence Group geeft Pols aan. ‘’Onze bedrijven versterken elkaar. We maken structureel gebruik van het Talent Intelligence Platform Giant van Intelligence Group, waarmee we de relevante informatie over elke denkbare doelgroep in kaart kunnen brengen. Intelligence Group zorgt voor de data, wij voor de doorvertaling naar de praktijk. Met dank aan de data van Geert-Jan en zijn team weten we hoe onze doelgroep, de latent werkzoekende, er tot in detail uit ziet. Dat is voor ons een cruciaal uitgangspunt. Met die informatie weten we of de kandidaten die een opdrachtgever zoekt er daadwerkelijk zijn, waar ze zijn en hoe we ze geautomatiseerd kunnen verleiden.’’
De onderzoeksresultaten bekijken? Of het interview lezen met Geert-Jan Waasdorp en Caroline Pols? Dat kan hier.
Comments